לקוחות יקרים,

ברוכים הבאים לאתר "יובלים אשדוד".

האתר מהווה פלטפורמה משמעותית לשירות ומידע עבורכם – הלקוחות.

"יובלים אשדוד"  יצר שינוי מהותי - מהפכה, בתחום תשתיות המים והשפכים בעיר אשדוד, אשר היטיבה עם איכות חיי הלקוחות.

מיום הקמת התאגיד השקענו כ-900 מיליון ₪ בשדרוג והקמת תשתיות אשר מבטיחה ללקוחותינו אספקת מים באיכות גבוהה והולכת שפכים 24/07 ללא תקלות ואמינות מרבית של המערכת בשגרה ובחירום,  בהקפדה על שמירה על איכות הסביבה.

שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" שם לנגד עיניו ראשית אתכם – הלקוחות. הערכים המנחים אותנו הם מקצוענות וזמינות מרבית בטיפול בפניותיכם.
השירותים הדיגיטליים החדשניים שביססנו עבורכם נועדו להיטיב את השירות  – ללא צורך בהגעה למרכז שירות הלקוחות. לשירותים אונליין לחצו כאן

אנו מאמינים בחדשנות טכנולוגית, הקמנו מערכות מתקדמות לבקרה על איכות המים ולמניעת גלישות שפכים, רשתנו את מתקני המים והשפכים במערך מצלמות המתריע אונליין על כל שינוי או תקלה, והתחלנו בפרויקט להתקנת מערכת מדי מים לקריאה מרחוק (קר"מ)

אחריות חברתית של תאגידי מים. אנו פועלים בראש ובראשונה לטובת לקוחותינו  ומכאן יצרנו קרן מענקים להקלה על הלקוחות, יזמנו תכנית חינוכית בקרב תלמידי כיתות ד' בעיר (קישור), אמצנו את החברים מ"אקים אשדוד"  ויצרנו שירותים מונגשים באתר ובמרכז שירות הלקוחות.

בשנים הקרובות נמשיך במהפכת תשתיות המים והביוב בעיר, בדמות השקעה של כ-400 מיליון ₪ נוספים בתשתיות ובהעצמה מתמדת של שירות הלקוחות -  בדגש על שירותים אונליין. כל זאת נמשיך לעשות תוך ניהול מקצועי, במסירות, שקיפות, אמינות ואחריות חברתית – בראייה של טובת הצרכנים ואיכות השירות.

שלכם,
מלי בן ברוך
מ"מ מנכ"ל