"יובלים אשדוד בע"מ" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור הלקוחות עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודיים. במסגרת החוק , פועל בתאגיד רכז  נגישות מר מאיר קרוצ'י .

במידה ונתקלתם  בקושי בנושא הנגישות בעת קבלת השירות אנא פנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

  • בטלפון:   08-8628911.
  • בפקס   :  08-8628932 .
  • בדואר אלקטרוניmeir@yuvallim.co .il   :

לולאת השראה

עזרים לכבדי שמיעה

במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה "על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.

זכוכית מגדלת

עזרים להגדלת טקסטים עבור לקויי ראייה

במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימים מכשירי עזר להגדלת הטקסט עבור אנשים עם מוגבלות ראייה. בנוסף, צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה לאפשרות להגשת מידע בטקסט נגיש.

חניות נכים

חניות נכים

לרשות הלקוחות המגיעים ברכב נכים למתחם שירות הלקוחות בקניון לב אשדוד או למשרדי ההנהלה בבניין סי פורט, קיימות חניות נכים מוסדרות על פי החוק בחניונים.

שירותים

שירותים

במתחם שירות הלקוחות בקניון לב אשדוד ) בקומה  (3 ובבניין סי פורט ) בקומה (6 מוצעים שירותי נכים המותאמים ללקוחות עם מוגבלויות.

ריהוט נגיש

ריהוט

במקומות בהן התאגיד מקבל קהל , קיימות עמדות נגישות ללקוחות עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים לצורכיהם.

 

שילוט

שילוט

במתחם  שירות הלקוחות קיים שילוט המציין כי במקום קיימים אמצעי נגישות

לדוגמא: שלט המציין שירות נגיש לכבדי  שמיעה, כבדי ראייה, לנעזרים בכיסא גלגלים

ושילוט המכוון לעמדות הנגישות .

מעלית

שירות מעליות

בקניון לב אשדוד (מרכז שירות הלקוחות) ובבניין סי פורט (משרדי ההנהלה)

קיים שירות מעליות  המאפשר ללקוחות הנעזרים בכיסא גלגלים להסתייע בהן.