תושבים יקרים,

 תאגיד יובלים דואג לשלומכם ומחויב לעמוד בהנחיות משרד הבריאות בימים טרופים אלה..

לאור העלייה בהתפשטות נגיף הקורונה מזן דלתא במדינה, ומתוך דאגה לבריאות הציבור הוחלט   לסגור את מרכז השירות הפרונטלי, החל מה-10/08/21. 

ניתן להמשיך ולבצע את כל הפעולות והבירורים בכלל האמצעים הרשומים מטה, עם זאת ומתוך רצון להמשיך לתת שירות מלא בכל נושא,

הפעלנו עבורכם אפשרות נוספת ובה ניתן לתאם פגישה מראש.

לתאם פגישה ניתן לפנות: בטלפון 1800-800-566, בפקס 08-8628955, דוא"ל :toshav@yuvallim.co.il ,

וכן באמצעות טפסים מקוונים באמצעות טפסים מקוונים באתר החברה שכתובתו https://www.yuvallim.co.il/"

 בנוסף – באפשרות התושבים  להשאיר מעטפה סגורה עם המסמכים הרלבנטיים לשירות הנדרש בתיבה הנמצאת בכניסה למרכז השירות. 

נציגינו ממתינים לך.

 

 
 

 

 
 

 

דרכי התקשרות למרכזי השירות

מוקד טלפוני 1800-800-566

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • ימים א-ה: 08:00-20:00
  • ימי ו' וערבי חג: 08:00-12:00

כתובת מרכז שירות הלקוחות:                    

בנין לתושב, רחוב הקליטה 4 אשדוד

שעות פעילות מרכז השירות:                             

  • יום א: 08:00-13:00   16:00-18:30
  • יום ב: 08:00-16:00
  • יום ג: 08:00-18:30
  • יום ד: אין קבלת קהל
  • יום ה: 08:00-16:00
  • יום ו: 08:00-12:00

מחלקת שירות הלקוחות של "יובלים אשדוד" פועלת בהתאם לתפיסה של התאגיד אשר הציבה את השירות לתושבים במרכז. במרכז שירות הלקוחות קיימות: עמדות שירות פרונטאלי, יחידת פניות הציבור אשר עונה על פניות בכתב וכן המחלקה הלוגית האחראית על הפקת חשבון המים.

אנו ממליצים להשתמש בשירותים  הדיגטליים, באמצעות טפסים מקוונים באתר אשר יחסכו זמן מיותר. 

"יובלים אשדוד" מוביל בתחום שירות הלקוחות כפי שהוא מוביל בפיתוח ושדרוג תשתיות, בתחום איכות הסביבה ובניהול מצטיין. הקריטריונים על פיהם פועלת מחלקת שירות הלקוחות הינם גבוהים מהקריטריונים שנקבעו על ידי רשות המים, שאחראית על תאגידי המים בישראל וזאת בכדי להעניק לתושבים שירות מיטבי, מקצועי ומהיר.

מובילים בשבילכם בשירות

טפסים מקוונים- לשירות כאן באתר

השירותים החדשים של "יובלים אשדוד" מאפשרים לכם לקבל מלוא השירותים מבלי להגיע ולבזבז זמן יקר - זאת באמצעות הטפסים המקוונים - אותם ניתן למלא ולשלוח כאן באתר. עם קבלת הפנייה תשלח לכם הןדעה המיידעת על סטטוס הטיפול ובהמשך על סיום הטיפול. באמצעות טפסים מקוונים

חשבונית במייל

תושבי אשדוד מוזמנים לקבל את חשבון המים ישירות למייל ובכך לקבל את החשבון באופן מידי, לחסוך נייר ולתרום לסביבה. השירות אינו כרוך בתשלום וכל תושב מוזמן להירשם באופן קל ונוח באתר התאגיד.לרישום לחצו כאן

שירות חדש לבעלי מוגבלויות

 טפסי שמע לאתר התאגיד. הועלו טפסי שמע בהם מפורטים אופני הפעולה להחלפת משלמים בנכס, עדכון נפשות ובירור חשבונות וזאת עבור תושבים בעלי מוגבלות בראייה. הדבר מאפשר לתושבים אלה לבצע את הפעולות באמצעות מערכת שמע ושיחה עם מחלקת שירות הלקוחות מבלי להזדקק למילוי בכתב של הטפסים.

מלבד זאת, במחלקת שירות הלקוחות קיימות שתי עמדות נגישות לבעלי מוגבלויות, הכוללות גם יחידות שמע. נציגי מחלקת שירות הלקוחות אף עברו הדרכה למתן שירות לבעלי מוגבלויות .

אמינות בחשבונות המים

במחלקת שירות הלקוחות מבוצעת בדיקה מקיפה, טרם שליחת החשבונות, לאיתור צריכות מים חריגות. במידה וזוהתה חריגה בצריכה, התאגיד מעביר לידי צרכני המים הודעה בדבר צריכת מים חריגה אשר התגלתה. לאור ראיית שירות מיטבי ומוביל לצרכן כמוטו, החל התאגיד לאחרונה בשירות חדש: שליחת הודעת מסרון המיידעת על  צריכה חריגה וכן כאישור על קבלת טפסים וסיום טיפול בפניות שונות. שירות זה עתיד להתרחב לתחומים נוספים.